BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 8, 2010

benda comeiii kat Selipar Jepun Pink

 Aritu da join giveaway dari ibu kizs ni
tapi hampa sbab plushies tu jatuh kat tgan org len
kali ni nak join tuk rebut 3 plushies, 'Miss Potty" plak
mesti lagi cute kan...macam plushies2 len yg ibu kizs wat...
tp kut kategori  tau
kategori 1 = kategori untuk ibu2(untuk anak2 kcik mereka)



kategori2 = kategori student(skul,kolej or u)
kategori3 = bekerja...



Syarat2...
1)da lama da..
2)da komen & bodek...heheh
3)da upload pict...
4) da bgtau nak join kategori mana kat komen tau...
lebih lajut klik sini
Tarikh tutup:10/12/10

3 celoteh:

LadyAnn said...

salam..hehhe..mungkin kakk x penah tgk saye order atau beli brgn dri iefadesign tapi saya selalu usha blog kakak..huhu mmg saya teringn nak beli tapi saya x berani sbb penah terjadi satu insiden mse saya beli brg on9..namun saya ingin berjinak2 semula membeli brg on9..saya suke craft yg akak buat nie..huhu..saya bley juin ke kategori yg ade kat givaway nie??saya student lagi so bley ke juin kategori 2..lau x boley x pe..saya juz tnye sbb givaway nye menarik..anyway satu hari saya nak tempah craft kat iefadesign..tq

Iefadesign said...

hai nurul...
leh,try la join..jgan lupa order nnt tau akak tunggu...tq

wannurfazrini said...

comel kan ? wat bantal busuk best ni. heheh . btw wish you goodluck yeah :)