BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 30, 2009

Sweet Treat Giveaway



Nasuha Giveaway



1 lagi  giveaway ujung taun,
dari suha,sempena post yg ke-100
dan jga tanda trima kasih pada semua...
sape2 nak join leh g kat blog cik suha kita ni erk...
syarat pun sempoi jer...
sape2 pun leh join...yg xde blog pun leh join tau..



ni plak antara kad yg di design oleh cik suha...
fa suka design yg ni...
comei sgat2...klu ++++ gan button kaler2 lg cute...


oopsss...
Giveaway ni berakhir pada 25.Dis.2009 jam 10 pm
join jngan x join....





1 celoteh:

nasuha ahmad helmi said...

salam,
terima kasih sebab sudi join giveaway saya. tapi kan cik iefa,saya rase awak tak tinggalkan komen dan link kat blog saya. tak tau la awak dah post tapi saya tak perasan ke. maaf la ye. ni pun saya perasan kat craftzone tu.kalau belum cik iefa sila tinggalkan link ya,mana tau kalau menang nanti senang saya nak cari cik. =)jangan risau saya dah masukkan nama awak. thanks ya. =)